Jubileumskonferanse: Problematisk- og skadelig seksuell atferd i et historisk perspektiv

Publisert 19.04.2024
En hånd som holder en gyllen skulptur

I 2003 kom den første pasienten inn dørene hos Ressursenhet V27. Litt forsinket feirer vi i den anledning 20-års jubileum med en stor jubileumskonferanse den 6. juni.

På ettermiddagen den 5. juni er det gratis visning av filmen A silent story, med påfølgende paneldebatt. Filmen vises på LUX2 (Bergen kino) klokken 16.30 og krever påmelding.

Dagtid 6.juni er det duket for en spennende jubileumskonferanse med et historisk blikk på fagfeltet. Det kommer lokale, nasjonale og internasjonale forelesere.

Er du interessert i å delta? Følg linken under for program og påmelding.
Jubileumskonferansen blir også livestreamet, se påmelding.

Om Ressursenhet V27
Ressursenhet V27 er en klinisk ressursenhet med en regional spisskompetanse funksjon. V27 er knyttet til barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk (BUP) ved Betanien sykehus. V27s målgruppe er barn og ungdom som utøver problematisk eller skadelig seksuell atferd mot andre barn, forkortet til PSA/SSA.